Gdzie? W Europie - obniżka cen przyniosła skutek, a Sony wygląda na zadowolone.
Jim Ryan, Chief Officer Sony Computer Entertainment Europe powiedział stronie MCV:
PS2 sprzedało się w Europie w 50 milionach egzemplarzy. Mamy już 22 miliony PS3, więc jeszcze wiele do przed nami
Bez wątpienia duże znaczenie miała ogłoszona tydzień temu obniżka ceny. Sony ostro promuje ten fakt w Wielkiej Brytanii - m.in. na 5000 billboardów, a od piątku także w prasie.
Jak mówi dyrektor marketingu, Alan Duncan:
Niższa cena sprawiła, że konsola stała się dostępna dla bardzo wielu nowych klientów. Ważne jest, by wspierać ją kampanią reklamową. Rozpoczyna burzliwy okres akcji promocyjnych: Resistance 3, DanceStar Party, PS Move, Uncharted 3 i nowe PSP.
Więcej na ps3-hack.com.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz