poniedziałek, 29 sierpnia 2011

PS3Ultimate Store


Właśnie został zaprezentowany nowy sklep PS3 nazwany "Store PS3Ultimate", przez RazorX. Dostępne do pobrania są gry, emulatory i różne aplikacje. Nie jest to pierwszy tego rodzaju pomysł na rozpowszechnianie nie tylko aplikacji hombreaw. Istnieje podobny sklep o nazwie "PSX Store '. Z którego z nich korzystać?






     Witam wszystkich, jestem tutaj, aby zaprezentować nowe miejsce do Was wszystkich, dla PS3. Strona jest wciąż we wczesnej fazie budowy, ale uważam, że jest gotowa do wydania. Mam nadzieję, że wszyscy polubią to miejsce i doceniają pracę, jaką włożyłem w to. Mam również nadzieję, że ktoś pomoże mi zrobić lub ktoś sam zrobi aplikację, aby ułatwić i lepiej wykorzystać wbudowany w pkg instalator. Ponadto, jeśli chcesz pomóc i masz pomysły co do zawartości, daj mi znać. Myślę, że stronę czeka jeszcze trochę poprawek. Zrobiłem to na własną rękę w wolnym czasie, wydaje mi się, że nie jest taka tragiczna, lol.

     Miłej zabawy ...
     RazorX


Możesz sprawdzić w PS3Ultimate Store by RazorX  tutaj.


Więcej na ps3-hack.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz